Biggest disappointment of this game - Unity engine, which dictates small (really small) locations with extensive load time transfering between them + all buildings requires additional loading, doing quests in "cities" is quite irritating 'cause of it. In 2016, аfter Divinity:Original Sin, where whole level loaded at once it looks just not right. I know unity have it's bright side (mostly for developing process) but all of it in expense of end user convinience.
Technical matters aside - there is nice quests with multiple ways to complete them, fine characters, attention to details.
I always said that Obsidian is talented guys, but with hands that grows from wrong place.
Главная проблема игры - движок Юнити, соответственно: высокие требования, микролокации с постоянной подгрузкой при переходе + здания отдельно. В итоге по городам перемещаться особо не хочется лишний раз - половину времени смотреть в загрузочный экран не интересно. После Divinity, в которой одна загрузка на всю карту, это уже выглядит неуважением к игрокам. Юнити удобная штука для разработки, снижает расходы и ускоряет время на работу по проекту, но в итоге все это за счет игрока.
А в остальном - очень неплохая классическая РПГ с толковыми вариативными квестами, проработанными персонажами (+ вменяемые диалоги), сделано всё с вниманием к деталям.
Всегда говорил - "Обсидиан" талантливые парни с кривыми руками.